| |
Humn pályázat
Pályázat címe |
P Á L Y Á Z A T Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére. |
Beadási határidő |
2023.06.23. |
Beadás módja |
Postai, elektronikus |
Pályázat rövid leírása: A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33. A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: 1. számú melléklet 9. pontja szerinti Szociális és gyámügyi feladatkör II. besorolási osztály A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Jegyzői hatáskörbe tartozó gyermekvédelmi és gyámügyi feladatok, szünidei gyermekétkeztetési feladatok, önkormányzati rendeletben meghatározott pénzbeli és természetbeni ellátásokkal kapcsolatos feladatok ellátása. Feladatkörét érintő bejelentések kivizsgálása, környezettanulmány készítése és a szükséges intézkedések megtétele, ügyfélszolgálati feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése. Feladatkörébe tartozó statisztikai és egyéb adatszolgáltatások teljesítése. Jegyzői hatáskörbe tartozó határidős feladatok végrehajtásában való közreműködés. Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének a 19/2016. (IX. 5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete és a Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek: - magyar állampolgárság, - cselekvőképesség, - büntetlen előélet, - Középiskolai végzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen szerzett gyakorlat, - vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása, - felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások). A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: - hasonló munkakörben szerzett gyakorlat - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat, - ASP Irat szakrendszer felhasználó szintű ismerete, - közigazgatási alapvizsga, - felsőfokú végzettség. Elvárt kompetenciák: - kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség, - jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség, - önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség. A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően, - motivációs levél, - iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata, - 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről, - a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához, - nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-86. §-ai szerinti együtt alkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn, - nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan. A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Pályázathoz kapcsolodó anyag(ok): itt tölthető le (human_1421.zip)
|
|