Sajószentpéter
   
 
  Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal pályázati
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 

Humn pályázat

Pályázat címe P Á L Y Á Z A T a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.
Beadási határidő 2023.07.18.
Beadás módja Személyes, postai, elektronikus

Pályázat rövid leírása:
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. számú melléklet 19. pontja szerinti pénzügyi és számviteli feladatkör I. vagy II. besorolási osztály.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat gazdálkodásával összefüggő feladatainak ellátása. Közreműködés az önkormányzat költségvetésének, rendelet-tervezetének, előirányzat-átcsoportosításának, tájékoztatójának, beszámolójának, maradvány kimutatásának elkészítésében. A polgármesteri hivatal számviteli feladatainak ellátása. Elvégzi a gazdasági események kontírozását, ellátja a könyvelési feladatokat. A vagyonnal kapcsolatos teljes körű ügyintézési tevékenység, vagyonleltár összeállítása, selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátása. Az ingatlanvagyon kataszter folyamatos és naprakész vezetése a hatályos jogszabályok szerint. A jogszabályokban előírt értékegyezőség biztosítása a kataszteri és számviteli nyilvántartások között. A Sajószentpéter Környéki Önkormányzati Társulással (a továbbiakban: SKÖT) kapcsolatos pénzügyi, gazdálkodási és döntés-előkészítési feladatok – hatályos jogszabályok szerinti – ellátása, továbbá a SKÖT vagyonával való gazdálkodási, nyilvántartási feladatok ellátása. Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó helyi adóztatással kapcsolatos feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló
2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) rendelkezései, valamint a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének 19/2016. (IX.5.) önkormányzati rendelete, Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének költségvetési rendelete, a Közszolgálati Szabályzat és a Cafeteria Szabályzat az irányadók.

Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés VAGY
- gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

- közigazgatásban szerzett gyakorlat, tapasztalat,
- önkormányzati ASP rendszer felhasználói szintű ismerete,
- közigazgatási alapvizsga, szakvizsga,
- felsőfokú végzettség.

Elvárt kompetenciák:
- kiváló szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- jó szintű konfliktus- és stressztűrő képesség, problémamegoldó készség,
- önálló munkavégzésre való alkalmasság, szorgalom, pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalomnak megfelelően,
- motivációs levél,
- iskolai végzettség(ek)et igazoló dokumentum(ok) másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdéseinek megfelelően, vagy igazolás annak megkéréséről,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy hozzájárul a pályázat tartalmának és személyes adatainak a pályázat elbírálásában résztvevők általi megismeréséhez, továbbításához,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a Kttv. 84-86. §-ai szerinti együttalkalmazási tilalom és összeférhetetlenség nem áll fenn,
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalására vonatkozóan.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Pályázathoz kapcsolodó anyag(ok): itt tölthető le (human_1439.zip)

 
   
| Belépés | Copyright