Sajószentpéter
   
 
  Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal pályázati
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 

Gazdasgi pályázat

Pályázat címe P Á L Y Á Z A T Sajószentpéter Városi Önkormányzat nyilvános pályázatot hirdet Sajószentpéter, 151/12 hrsz. alatti ingatlan értékesítésére
Beadási határidő 2023.07.18.
Beadás módja Személyes, postai, elektronikus

Pályázat rövid leírása:
Pályázat kiíró szerv neve, címe:
Sajószentpéter Városi Önkormányzat, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

A pályázat célja:
Sajószentpéter, belterület 151/12 hrsz-ú ingatlan értékesítése.

A pályázati feltételek:
A pályázati feltételekre vonatkozóan az önkormányzat vagyonáról, a vagyonhasznosítás rendjéről és a vagyontárgyak feletti tulajdonosi jogok gyakorlásának szabályairól szóló 11/2013. (VI.27.) önkormányzati rendelet előírásai alkalmazandók.

A pályázati biztosíték kikötése:
A pályázónak a pályázattal érintett ingatlan induló vételára 10 %-ának megfelelő (235,8 Ft/m2+ÁFA) összeget pályázati biztosítékként be kell fizetnie, és a befizetést bizonylattal igazolnia kell a pályázati tárgyaláson. A pályázaton nem nyert pályázó részére a pályázati biztosíték összegét az Önkormányzat a licittárgyalást követő 15 napon belül visszafizeti. A nyertes pályázó által befizetett pályázati biztosíték a vételárba beszámításra kerül. Amennyiben a szerződést határidőben nem köti meg vagy eláll a nyertes ajánlattevő a szerződéstől, a pályázati biztosítékként befizetett összeg nem jár vissza, azt a pályázat kiírója, mint szerződés meghiúsulása esetére járó kötbért köti ki.

A pályázat jellege:
A pályázati (licit) tárgyalás.

Az ingatlanra vonatkozó információk:

151/12 hrsz-ú belterületi ingatlan
- területe: 4075 m2
- megnevezése: kivett, beépítetlen terület (építési telek)
- terület beépíthetőségének mértéke: 50%
- ingatlanon minimális zöldfelület aránya: 20%
- ingatlanra építhető épület magassága: max. 5m

A terület Helyi Építési Szabályzat (HÉSZ) szerinti övezeti besorolása: Gksz 26663
A beépíthetőségre vonatkozó további előírásokat a HÉSZ tartalmazza.

Az ingatlanszerzéssel, az ingatlan-nyilvántartásba történő bejegyzéssel kapcsolatos költségek a vevőt terhelik.

Szerződéskötés:
A pályázat nyertese vállalja az adás-vételi szerződés megkötését a pályázat eredményhirdetését követő 15 napon belül.

Birtokbaadás időpontja:
A teljes vételár megfizetését követő 15 napon belül. A vételár legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésekor esedékes.

A pályázatnak tartalmaznia kell:
Az ajánlattevő nevét, címét
Az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát:
- a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására,
- az általa vállalt kötelezettségek teljesítésére,
- az ingatlanból megvásárolni kívánt terület nagyságára,
- az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a Sajószentpéter Városi Önkormányzat és intézményei felé nem áll fenn tartozása,
- nem természetes személy pályázó esetén az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § szerint átlátható szervezetnek minősül és nem nyilvánosan működő részvénytársaság.


Pályázathoz kapcsolodó anyag(ok): itt tölthető le (gazdasagi_1444.zip)

 
   
| Belépés | Copyright