| |
Gazdasgi pályázat
Pályázat címe |
Sajószentpéter Városi Önkormányzat nyilvános pályázatot hirdet a Sajószentpéter Árpád u. 2. szám alatt található, 2172 hrsz-ú ingatlan használatba adására |
Beadási határidő |
2014.01.22. |
Beadás módja |
Postai, személyes. |
Pályázat rövid leírása: Pályázat kiíró szerv neve, címe: Sajószentpéter Városi Önkormányzat, 3770 Sajószentpéter Kálvin tér 4.
A pályázat célja: A Sajószentpéter, Árpád u. 2. szám alatti, 2172 hrsz-ú ingatlan határozott idejű, 13 évre szóló térítésmentes használatba adása.
A pályázati feltételek: A Képviselő-testület a 132/2012. (V.29.) határozatában döntött az Árpád u. 2. szám alatti ingatlan használatba adásáról. A nyertes pályázónak a vállalt (licitált) összeget az épületrész felújítására kell fordítani, valamint gondoskodnia kell az épületrész karbantartásáról és a működtetéssel kapcsolatos kiadások (pl. közüzemi számlák) kifizetéséről. A pályázó kötelezettsége, hogy minden év december 31-ig hitelesített számlákkal alátámasztja a felújításra fordított összeget. A pályázat részét kell képeznie az ingatlan felújítására vonatkozóan - legalább a használat első 5 évére bemutatva (naptári évenként, tört évben időarányosan) - a tervezett beruházások, felújítások műszaki tartalmát és annak költségbecslését tartalmazó felújítási tervnek. A felújítási terv alkalmasságát a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Építési és Városüzemelési Osztálya véleményezi. A nyertes pályázó által készített felújítási terv a szerződés mellékletét képezi. A pályázó vállalja, hogy a felújítási tervet szükség szerint, de legalább évente tárgyév június 30-ig felülvizsgálja, aktualizálja és jóváhagyásra megküldi a Sajószentpéter Városi Önkormányzat részére. A felújítási tervnek mindig legalább a tárgyévet követő év végéig / illetve a szerződés lejártáig kell szólnia. A pályázatban ismertetni kell a pályázó az épületrész használatára vonatkozó terveit is.
Pályázathoz kapcsolodó anyag(ok): itt tölthető le (gazdasagi_227.zip)
|
|