Sajószentpéter
   
 
  Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal pályázati
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 

Humn pályázat

Pályázat címe Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet főkönyvi ügyintéző munkakör betöltésére.
Beadási határidő 2016.04.26
Beadás módja Postai, személyes

Pályázat rövid leírása:
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 4.

Ellátandó feladatok:
Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal számviteli feladatainak ellátása, a főkönyvi könyvelés naprakész vezetése a kettős könyvviteli rendszerben. Elkészíti az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal elemi költségvetését. Végzi az éves költségvetési beszámolással kapcsolatos feladatokat. Elkészíti az időközi költségvetési és mérlegjelentést, évközi és éves beszámolót. Elkészíti az adóbevallásokat. A bevallásokat a jogszabályban meghatározott időpontig továbbítja az adóhatóság felé. Elvégzi a gazdasági események kontírozását, ellátja a könyvelési feladatokat.

Pályázathoz kapcsolodó anyag(ok): itt tölthető le (human_387.zip)

 
   
| Belépés | Copyright