Sajószentpéter
   
 
  Ügykörök
 
Képviselő-testület
Bizottságok
Testületi ülések
Nemzetiségi Önkormányzat(ok)
Rendeletek
Határozatok
Rendezési terv
Gazdálkodás (üvegzseb)
Önkormányzati dokumentumok
Polgármesteri intézkedések
EU támogatással nyert pályázatok
Közbeszerzések
Statisztikai adatok
Hírek
Hirdetmények
Partnerségi egyeztetés
Választási információk
 
Ügyfélfogadás
Szervezeti egységek
Ügykörök
Ellenőrzési tervek
Telefonszámok
E-mail címek
Nyomtatványok
Szabályzatok
Pályázatok
 
Bölcsődék
Óvodák
Általános iskolák
Középiskolák
Egyéb oktatási intézmények
Közintézmények
Szociális intézmények
Szolgáltató intézmények
Egyesületek és egyéb szervezetek
Sportklubok
 
Egészségügyi ellátások
Településről
Településfotók
Településtérkép
Cégkatalógus
További információk a településről
 
Ügykör: Telepengedélyezési eljárás
Szervezeti egység: Igazgatási Osztály

Ügyintézésre kijelölt osztály: Sajószentpéteri Polgármesteri Hivatal, Igazgatási Osztály
Ügyintézés helye: 3770 Sajószentpéter, Kálvin tér 31-33.
Ügyintéző elérhetőségei:
Telefon: (48) 521-039/119
FAX: (48) 345-806
Email: igui1@sajoszentpeter.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 08.00-12.00
Szerda: 08.00-12.00, 12.50-17.00
Péntek: 08.00-12.00

Ügyintézés díja: bejelentés- köteles tevékenység esetén, illetve telepengedély-köteles tevékenység estén: 5000,- Ft igazgatási szolgáltatási díj, postai készpénzátutalási megbízáson (csekken) befizetve.
Az ügyintézés kezdeményezhető: ügyfélfogadási időben kérelem benyújtásával.

Ügyintézési határidő: 21 nap

A telepengedélyezési eljárás kérelemre indul. A jogszabály meghatározza a telepengedély-köteles és a bejelentéshez kötött ipari tevékenységeket. A bejelentéshez kötött tevékenység esetén az adott tevékenység a szándék bejelentését követően, a telepengedély-köteles tevékenység csak jogerős telepengedély birtokában végezhető.
A kérelem benyújtható postai úton, vagy ügyfélfogadási időben személyesen.

Kérelemhez csatolni kell:
Bejelentés-köteles tevékenység esetén a kérelemhez eredetben, vagy másolatban eredeti bemutatása mellett csatolni kell:
• vállalkozói igazolványt vagy igazolást egyéni vállalkozó nyilvántartásáról;
• gazdasági társaságok esetében cégkivonatot, (végzést) és aláírási címpéldányt;
• nem a kérelmező tulajdonában lévő telep esetében a telep használatának jogcímére (bérlet stb.) vonatkozó igazoló okiratot (a tulajdoni lap kivételével);
• haszonélvezet esetében a haszonélvező, illetve közös tulajdon esetében a tulajdonostárs hozzájárulását igazoló okiratot;
• az igazgatási szolgáltatási díj (5.000.-Ft) befizetését igazoló feladóvevényt.

Telepengedély-köteles tevékenység esetén csatolandó iratok:
• a hatályos ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázis;
• nem kérelmező tulajdonában lévő telep esetében a telep használatának jogcímére (bérlet stb.) vonatkozó igazoló okirat (a tulajdoni lap kivételével);
• haszonélvezet esetében a haszonélvező hozzájárulását igazoló okirat;
• közös tulajdon esetében a tulajdonostárs hozzájárulását igazoló okirat;
• aláírási címpéldány (gazdasági társaság vonatkozásában);
• az igazgatási szolgáltatási díj (5.000.-Ft) befizetését igazoló feladóvevényt.

Kapcsolódó jogszabályok:
• 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
• 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
• 57/2013. (II.27.) Korm. rendelet a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól

Az ügyintézéshez szükséges kérelem, a nyomtatványok közül letölthető.



 
   
| Belépés | Copyright